18 juni 2010

Visjes!



Na het veelvuldig zien van Neemooo was mijn kleine neefje helemaal gek van visjes!
een mooi excuus om een vissenkom met vissen te maken, het mandje maakte ik volgens
dit patroon. het maken van de applicaties leerde ik hier!!
De groene is een makkelijk visje, je tekent een vis, knipt het uit stretch stof, bedenkt wat voor de vinnen en oogjes en naait de boel aan elkaar ( met de hand, op de bank, geen gestress met stretch op de machine)
Het inktvisje heb ik in een kwartiertje in elkaar gezet. Bij de blauwe kreeg ik wat meer inspiratie,
Hier heb ik eerst meerdere strookjes stof aan elkaar gezet. Vervolgens de oogjes en vinnen erop.
Daarna was het wat makkelijker, maar om eerst die strookjes EXACT op elkaar aan te laten sluiten en overal even breed was nog even lastig.
het fijnste is nog dat er veel wordt gespeeld met de visjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten